Er glad for at kunne hjælpe økonomisk

image Mikkel Gjersing, indehaver af Gjersing VVS før en 1. holdskamp på OKSon Park, er stolt over at kunne støtte arbejdet i OKS
11. september 2024 kl. 11:16
Gjersing VVS er mere end bare end Partner i OKS

OKSon Park, er et af de mest legendariske stadionnavne i Danmark. Ligeså er Gjersings Coner, hvor de klassiske grillpølser og læskende drikke igennem mange år, er serveret. Måske ikke ligeså kendt i det ganske land som stadionnavnet - men i hvert fald på Fyn.

Gjersings Corner udspringer sig af et mangeårigt partnerskab mellem klubben og Gjersing VVS, som indehaves af Mikkel Gjersing. At Gjersings Corner tilmed i en længere årrække var bestyret af Lars Gjersing, Mikkels onkel, fortæller blot noget om familiens forankring i klubben. Mikkel er også en af vores trofaste følgere af klubbens herrehold i Danmarksserien og som oftest også frisk på at bakke op hvis vi har en skør ide, som lige kræver lidt økonomisk opbakning. Noget vi virkelige værdsætter i klubben.

Om sit engagement i klubbens siger Mikkel blandt andet:

"Jeg har ikke så meget tid i hverdagen til bidrage rent fysisk i klubben, men jeg nyder at komme til herrenes 1. holdskampe. Det er også fedt at se hvor stort sammenholdet og hjælpsomheden er i klubben, på tværs af aldre. Så hvis vores lille økonomiske bidrag hjælper til at drive klubben, så er jeg glad og stolt over at være partner".

Som Topparter i OKS er Gjersing VVS udeover at være er navnesponsor på Grillen, Gjersings Corner, eksponeret via et par trøjesponsorater på førsteholdet og eksponeret på banderne omkring bane1.

For OKS som klub, er det altafgørende med gode partnerskaber og økonomisk opbakning til at drive klubben nu og i fremtiden. Af samme årsag er vores partnerskab med Mikkel og Gjersing VVS af afgørende betydning for fortsat at kunne rykke klubben - på alle niveauer.

Gjersing VVS er ligeledes månedens OKS-Partner i September hvorfor hans flag også vejre i den midterste flagstag på bane 1.

Støt klubbens partnere - ligesom de støtter os.

Om Gjersing VVS:

Vi løser en lang række forskellige opgaver for både private og firmaer, såvel som offentlige institutioner og boligforeninger – altid til din tilfredshed.

Fra utætte​ vandrør til stoppede kloakker. Fra service på varmeanlæg til private over til modernisering og renovering af badeværelser.

Tag blikkenslageren med på råd fra starten

Vores erfaring og faglige stolthed sikrer, at vi altid finder den optimale løsning til dit behov.

Gjersing VVS ApS sætter en stor ære i, at arbejdet altid afleveres til rette tid, til aftalte pris og med kvaliteten i top.

Find inspiration her på siden og ring for et uforpligtende tilbud.

De er altid velkommen til at kontakte os enten via. telefon 40 36 14 98 eller via vores e-mail: info@gjersingvvs.dk.​