"Diversiteten i OKS er fantastisk at opleve"

image Werner i arbejdstøjet foran banden på Bane 1.
10. august 2024 kl. 14:50
AA låseservice er en stærk partner i OKS.

Werner Valentin fra AA Låseservice var forbi klubbens anlæg en dag hvor vi fik en snak om hans engagement i OKS og baggrunden til at han har valgt at involverer- og støtte  klubben.

Udover at være OKS Partner, har både Werner og hans kone valgt at engagerer sig i klubben ved eksempelvis, at støtte gennem salg af "nøgler" på klubdage, hvor overskuddet er gået til klubben og livet i klubben.

"Uden at være fodboldmand på nogen måde, er jeg på ingen tid, blevet grebet at stemningen på OKSon Park. Det er simpelthen så hyggeligt når førsteholdet spiller hjemmekampe. Ligesom det at se de mange glade børn- og unge og de mange hyggelige mennesker på anlægget tiltaler mig og min familien rigtig meget og det vil vi rigtig gerne bakke op om". Derudover er det at høj- som lav, kan bevæge sig rundt på anlægget og grine og smile sammen noget, som tiltaler ham, fortæller Werner videre, hvilet vi i OKS rigtig glade for.

AA Låseservice er autoriseret Ruko-, ABUS- og Dormakabaforhandler. Derudover tilbyder Vi adgangskontrol, reparation af låse, omkodning, oplukning, videoovervågning, alarmer, pengeskabe, sikringsgitter, rullegitter, dørpumper og dørlukker.

Husk at støt klubbens partnere - de støtter os.